tisdag 4 mars 2014

"Hemma" igen!

Är utskriven från sjukhuset och tillbaka i huset. Det går sakta framåt, jag har fått 2 nätter med ok sömn och bara det gör att man blir lite starkare.

Har fortfarande smärtor i en kroppen och då framförallt i ryggen. För er som är insatta i ryggens anatomi så är det ryggkotorna T12 och L2 som har fått frakturer.
Jag har fått ett ryggskydd som hjälper mig att hålla upp ryggen och den gör även så jag kan vara uppe och röra mig.

Vad som händer de närmsta dagarna vet jag inte så mycket om just nu, men att jag kommer tillbringa mycket tid i sängen det vet jag med säkerhet.

Åter igen stort tack för allt stöd!

Amerikansk sjukhusfrukost!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är utskriven, hoppas du har starka grejer som tar hand om din smärta! Frukosten ser ju helt ok ut :P

    SvaraRadera
  2. Krya på dig bergsklättraren!!! Håller tummarna att du snart är på cykeln igen, och då förhoppningsvis med betydligt bättre frukost i magen än "sörjan" på bilden ;-)

    /Mr. Look

    SvaraRadera