tisdag 23 februari 2016

Måndag och möte!

Måndagar här borta är lika med en lugn dag på cykeln och försöka slappna av så mycket det går. Idag blev det 2 h med ett givet kaffestopp efter ca 1 h träning. Tycker att benen och formen är på uppåtgående så det är skönt.
Man får alltid lite extra självförtroende när man får hoppa upp på pallen. Men nu väntar 2 riktigt hårda dagar på cykeln.

Men jag även gjort lite nytt här borta idag. Har haft möte med en av mina sponsorer FORZE strumpor som jag även säljer via Visom.
Ett riktigt lyckat möte där de kommer tillgodose mig med coola strumpor resten av året samt att Visom kommer få en massa nya coola strumpor att sälja.
Vilka tror ni läsare kommer sälja?


Några man kan sälja?

Redan beställda!

Sen fick jag höra om en butik som har ett otroligt utbud på öl. Så dagens utflykt efter mötet fick givetvis bli dit. Jäkla med öl de hade. Köpte några st som måste testas, men det blir bara en ikväll. Någon måtta får det vara på det hela.

Bra utbud här!
Nu på kvällen har jag fått vara med att göra amerikansk apple pie. Vet ni vad hemligheten är? Jo en SATANS massa smör och socker. Trodde inte att där kunde få plats så mycket socker och smör i en äpplekaka. Men allting är större och mer här borta så. Jäkla tur att där står 5 h på schemat i morgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar