tisdag 29 mars 2016

Vissa dagar borde ställas in!

Ja vissa dagar är sämre eller jävlas lite extra med en bara. Skulle bara snabbt betala en faktura innan jag skulle ut och träna. Det visade sig att det skulle ta 1.5 h att betala denna fakturan. Där är 1 sak som kan göra mig total galen och det är när elektronik inte fungerar som jag vill. En Ramlösa flaska som stod kvar från kvällen innan fick sig en resa i vardagsrummet.

1.5 h försent kom jag ut på cykeln i det fantastiska vädret som råder just nu. För att utnyttja tiden på bästa möjliga sätt så körde jag 3 st 10 mins intervaller. Vet inte om det var ilskan eller formen som gjorde att dessa intervallerna gick bra. Låg runt 370-380 i snittwatt på dessa förutom sista där jag startade lite långsammare för att bygga upp watten och farten. Så den slutade på 360 men sista minuterna var bra. Har betydligt svårare att hålla bra watt på slätan om man jämför mot att köra uppför. Så för mig var dessa watten helt ok.
Man kan väl säga att träningen var en paus i dagen som borde ställas in.

För efteråt så gick jag ner till banken för att fixa till internetbanken. satt där i 30 min för att få hjälp. När jag väl kom fram och skulle visa mitt körtkort så visar det sig att Lova 1 år hade tömt pappas plånbok på alla kort. Så det var bara att gå därifrån igen utan att få något utträtt. Så imorgon ska jag kolla i plånboken innan jag åker ner till banken igen.

Hoppas på att vädergudarna är med i morgon så man kan få ett bra distanspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar