lördag 22 oktober 2016

När ens egna ord kommer tillbaka!

Jag har under de senaste 10 åren sagt att cyklister inte springer och påpekat detta till alla som gjort detta.  Men så i torsdags så hände det ofattbara inne på löplabbet i Malmö, Jag gick nämligen ut därifrån med ett par halv sponsrade löpskor. Senare på kvällen så fick sig bilisterna i Trelleborg sig ett gott skratt när denna skadeskjutna cyklisten kom springandes. Ja jag vet att det knappt kan kallas löpning men jag får kalla det något.
Otroligt nog så hade jag knappt någon träningsverk i fredags. Förstår det inte men jag bara tackar och tar emot.
Det var lite som när man har haft en rolig utekväll och vaknar dagen efter mår bättre än man förtjänar. Det var lite samma i känsla i fredags. :)
Givetvis visste jag att jag skulle få äta upp allt jag sagt de senaste åren och det tog inte lång tid innan det kom. Men det är bara att ge igen, lovar att jag kan ta det :)

Sitter i skrivande stund i soffan och det bara kryper i benen. Vill ut och träna men där är aktiviteter planerat hela dagen. Det tyder väl starkt på att man har någon bokstavskombination som inte finns på papper än. Men som tur är så är det trevliga familjeaktiviteter.

Framtidsplanerna börjar ta form ordentligt och kommer presenteras inom kort.

Hösten kan vara vaker trots allt.

Ja hur gick detta till egentligen?
     

2 kommentarer:

  1. Ursäkta en gammal redaktör och gnällgubbe men du kan inte stava till träningsvärk. Det hedrar dej. Låt Stå! :-)

    SvaraRadera