måndag 13 mars 2017

Trött, TTT och sponsorjakt!

Var jag trött i fredags så är jag minst lika trött nu:) Det har blivit 3 riktigt hårda dagar med träning. Fick det till 14 h träning från fredag till söndag med några pass med riktigt hög intensitet.
Meningen är att jag ska ligga och simma just nu men kroppen ville något helt annat. Så får pressa in det förlorade passet senare i veckan.
Både lördag och söndag blev det 5h + på cykeln och igår blev det med en kortare löprunda direkt efter avslutat cykelpass.
Nu tror ni säkert att jag har vilat helt idag men så väl är det så klart inte. Sprang 15 km i morse och det var ett tag sedan jag sprang utan någon större smärta i foten. Så håller alla tummar och tår att det förblir så framöver också. Blir stort fokus på alla övningar jag har fått för att stärka fötterna framöver.

Vacker utsikt på lördagens träning!

För er som inte följer mig på Instagram så kan jag meddela att jag kommer representera Team Trelleborg Triathlon under 2017.
Team Trelleborg Triathlon!

Känns otroligt roligt att kunna representera en klubb från Trelleborg. Jag är trots allt en Trelleborgspåg.
Saker och ting börjar ta form ordentligt. Snart kan jag även lägga upp en bild på mitt monster till cykel.
Det jag jagar för fullt nu är en riktigt bra våtdräkt. Så är det någon som har bra tips så är ni hjärtligt välkomna med detta.
Är även på jakt efter fler som vill stötta mitt projekt framöver. Jag har en del olika lösningar hur man kan stötta min satsning. Så är där någon som har bra kontakter så tveka inte att skicka dessa till mig. 

Nu väntar en lugn kväll i soffan samt en god natts söm innan morgondagens bravader tar vid.


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar