torsdag 6 juli 2017

Allt som rullar ska rulla lätt.

Nu är allt klart och redo för tävlingen i Jönköping på söndag. Sista passet här hemma avverkades i morse och cyklingen kändes riktigt bra. Nu väntar lite lätt träning på lördag och fin massage ikväll.
Cykeln är också redo. Den har fått otroligt mycket kärlek den senaste tiden. Har innan tyckt att Ceramic speeds produkter har varit i överkant för dyra och lite överskattade. Men efter att jag bytt ut allt som rullar på min cykel så måste jag helt klart säga att jag har haft fel. Det är en otrolig skillnad. Ja det kostar en hel del pengar men när man ska köra tempo under så lång tid så är det en bra investering.

Kitad och klar!

Dagens träning kördes på mina 90 mm Boyd hjul och även dessa rullar helt fantastiskt. Så jag kan inte klaga på cykeln om det inte går snabbt nog på söndag.



Här är några filmer.






Har även lyckats att vara med i Trelleborgs Allehanda idag.

Trelleborgs allehanda gjorde ett fint reportage i dagens tidning.
Ett kortare inlägg kommer imorgon igen.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar