fredag 13 februari 2015

Snabba pojkar har rätt styre!!??

Ja som vanligt så bjöd dagens på lite intervaller på samma ställe som varje Torsdag. På 2 av intervallerna så var jag och min lagkompis riktigt lika. Roligt att kunna pressa varandra ordentligt på dessa 30 sek intervallerna. Det sista jag vill är ju att bli slagen av en amerikan som gillar att göra GP :)

Imorgon blir det en riktigt lugn dag inför Lördagens tävling. Blir 1.5-2 h lugn träning på förmiddagen och på eftermiddagen är det tänkt att vi ska dra ner till Malibu/Venice för att bara vara ett tag.

Har fått på ett classic styre på min cykel och vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Ibland bara älskar jag det och ibland vill jag bara byta. När jag kör utför så känner jag att jag skulle vilja byta men annars fungerar det perfekt. Tror det handlar mycket om att man ska vänja sig så får ge det ett tag till.
Där är ju snabba pojkar som vunnit mycket med det styret så helt fel kan det inte vara:

Snabb spurtare!

Snabb klättare!

Snabb till fikastället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar