onsdag 4 februari 2015

Varmt och förkylning!

Ja idag kom den riktiga värmen till USA och där jag bor, tyvärr anlände en lättare förkylning till min kropp samtidigt. Så istället för att köra runt i bergen 4-5 h så blev det till att kurera sig i soffan. Men till sist kunde jag inte hålla mig så tog cykeln och rullade 1.5 h med en god kopp kaffe på vägen. Tror faktiskt runda hjälpte kroppen att få bort förkylningen för det känns mycket bättre just nu.
Jag hoppas kunna köra ut och träna i morgon.

Till helgen beger vi oss norrut mot San Francisco för att köra 2 linjelopp. Ser fram emot detta otroligt mycket. Dessa är tyvärr inte lika håra som Lördagens lopp men hoppas kunna köra 2 fina lopp.

Vi hade även ett lagmöte igår och där är fina tävlingar på schemat innan jag beger mig hemåt mot Sverige igen. Kommer avsluta hela resan med ett etapp lopp.

Har för övrigt monterat på ett par Garmin Vector pedaler på min cykel. Så bli intressant att testa hur Garmins watt är kontra andra watt.
Gamla flottan i San Diego

Sheraton´s personal hörde att jag gjorde ett bra resultat så dom bjöd på efterrätt efter middagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar