fredag 6 februari 2015

Varmt och roligt!

Ja det är fortfarande helt otroligt väder här borta men det ska tydligen ändra inför helgen tävlingar. Dom pratar om någon storm som är på ingång. Men sist jag var här och dom pratade om en stor storm och där kom ett par droppar regn. Så får se hur stor denna stormen blir.

Dagens träning bestod av 5 st 2 min intervaller i en perfekt backa ca 1.5 h från där jag bor här borta. För att komma dit så får man en otroligt fin backe på ca 15 min. Blev precis lika trött idag som jag blev förra Torsdagen, helt underbart :)

På eftermiddagen idag så stack vi och spelade lite minigolf som jag givetvis vann. Efter det så körde vi lite go-cart som galningar på en ganska kort bana. Roligt och skönt att göra något annat än bara träna/cykla.

Håller på att packa nu för att tidigt i morgon bittig köra upp mot San Jose/San Francisco. Ska bli otroligt roligt att tävla denna helgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar