onsdag 10 februari 2016

Fint distanspass och jämna watt!

Ja det blev ett fint distanspass i bergen idag. Det har blivit riktigt varmt här borta, vilket gjorde att det fick bli 2 vattenstopp idag. Okej på sista stoppet blev det 1 st coca cola också, men det kan man väl vara värd när man ska köra 5 h.
Körde 3 st 10 min intervaller. Det blev en extra bara för att det gjorde så skönt ont i benen. Meningen var inte att döda mig på något sätt utan att ha ett bra tryck.
Den i mitten blev körd på stora klingan, uppför på 50 kadens. Att köra så tungt är ett bra sätt att bygga upp power och styra i benen. De andra 2 intervallerna var på vanlig kadens och något högre watt. Vad det något är förblir en hemlighet :)
Slå jämnheten på dessa watten om ni kan (grönt sträck):

Jämna watt.

Imorgon blir det lite 30 sek intervaller innan jag hoppar in i bilen för att resa till etapploppet i Arizona. Så vågar inte Lova att det blir lika bra uppdatering därifrån då jag inte vet om vi har tillgång till internet. Men har vi det så blir det en kort text varje dag.

Har inte fått sitta på min tempocykel än men fick en bild skickad till mig iallafall. dock ska jag inte köra runt med dessa hjulen. Utan har ett diskhjul som väntar.


Nu väntar sängen för det kommer att bli en tidig morgon om allt ska hinnas med i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar