tisdag 9 februari 2016

Lugn dag och grillar!

Ja idag har det inte hänt så mycket på andra sidan havet. Körde en lugn och fin tur på 2 h i förmiddags. Givetvis med kaffestopp och en amerikansk kaka. Apple turnover var namnet på dagens kaka.
Kommer ingenstans idag då bilen jag ska köra här borta inte är försäkrad. Så väntar tålmodigt tills den är försäkrad så jag kan göra något efter träningen.
Imorgon väntar en lång dag på cykeln. Det är planerat att köra 5-6 h med ett par 10 min intervaller i stigningarna. 1 på tyngre växlar och 1 på lättare växlar men med lite mer tryck i pedalerna. Så det kommer bli en rolig dag imorgon.

Min tempocykel blev iallafall precis klar så ska försöka komma åt den så snabbt det bara går. Så kanske man hinner ta en tur på den innan fredagens tempoetapp.
Vi reser redan på Onsdag till etapploppet som heter Valley of the sun. Etapploppet kommer äga rum i Arizona och närmare bestämt i Phoenix. Så det ska bli roligt att se den delen av USA också.
Försöker hitta lite information om tävlingen och etapperna men hittar inte så mycket matnyttigt. Tror tyvärr inte det är så kuperat där borta. Men hoppas och tror på en bra tävling. Tror dock jag kommer till att få det hårt på tempoloppet då jag inte suttit på den cykeln än. Det är bara att göra det bästa av det hela.

Så var det de här med grillarna. Man behöver tydligen 4 grillar här i USA för att det ska bli perfekt. Men den grillen jag gillar mest är den lilla och konstigt nog är det den man använder mest också. Här finns 2 grillar till men tyckte det blev lite för många bilder på grillar om jag hade lagt upp dessa också. Den ena av de 2 använder man till att grilla hel kyckling och den andra är en kolgrill.

Fick en hel uppsättning strumpor från Forze som jag även säljer via Visom. längre ner kan ni se en bild på dessa. Ska även besöka Forze när jag är här för att ta del av nyheterna för 2016.

http://www.visomcyklar.se/kladerskorhjalm/strumpor-c-224-1.aspx


Under täcket så finns en monster grill som inte används just nu

Denna grillen skulle jag kunna tänka mig ha hemma, riktigt smart.

Nya strumpor från Forze!
Man har blivit jäkligt aero.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar