fredag 5 februari 2016

Första dagen på jobbet!

Efter en lång resa igår och lite missförstånd på vägen så kom jag fram till en skön säng. I denna sköna sängen så lyckades jag få 12 h sömn vilket var bra för att försöka komma in i tidzonen. Har satt upp ett mål inför kvällen och det är att försöka se klocka slår 21.00 innan jag somnar :)

Fick nästan alla mina prylar idag också. Det är alltid som mini julafton när man får nya cyklar, kläder, hjälmar med mera. Som vanligt så var min tempocykel inte riktigt klar men hoppas den blir klar i början på nästa vecka så jag kan köra in mig innan nästa veckas etapplopp.

En ljus Bild på cykeln!


En lite mörkare bild på cykeln.
Vi får cyklar från huvudsponsorn till laget Centric. Jag har fått "äran" att köra på deras Aero cykel. Men som med nästa alla Aero cyklar så är bakbromsen mer något som sänker farten än något som gör att cykeln stannar helt. Men annars är det en skön cykel att köra på. Ska bli spännande och se vad den klarar i bergen.
Dagens träning på knappt 2 h var varken krävande för cykeln eller han som satt på den. Imorgon kommer det upp lite bilder på våra kläder med mera.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar