onsdag 3 februari 2016

upp upp och iväg!

Ja då sitter jag på 30 000 feet över havet, vad nu det kan bli i meter. Är på väg över till USA och Los Angeles för att starta 2016 års säsong redan nu till helgen.
Jag var på GC för 2 veckor sedan men sen blev jag tyvärr sängliggandes en vecka i någon form av influensa så vet inte riktigt hur formen är i skrivande stund. Men det är mest att få några lopp i kroppen, testa cykel och bli av med stela reseben.

Kommer skriva löpande här på bloggen om livet som cyklist 2016. Nu när jag är i USA så kommer det bli uppdateringar nästa varje dag. Kommer en längre utläggning framöver hur jag ser på 2016.

Innan om åren när jag har varit ute och rest så har det bara varit till att packa ihop sina saker utan att tänka så mycket. Men denna gången var det annorlunda då Lova 10 månader är där hemma. Ska villigt erkänna att det var hårt att lämna sovande dotter och sambo kl 03.45 i morse. Inte för att det var okristligt tidigt utan att man kommer sakna dessa varelser enormt mycket. Men som tur är så finns Facetime och Skype så det ska nog gå.

Otroligt att man kan sitta på just 30 000 feet upp i det blå och surfa. Ja det kostade 19 dollar men det får det fan vara värt när man har 10 h och 45 min att slå ihjäl.

Hoppas ni tittar in här i morgon för lite läsning då också.
Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar