fredag 26 februari 2016

Varför utsätter jag mig för detta?

Ja varför ska man köra så man måste hoppa av cykeln för att inte ramla av?

Det är en enkel fråga att svara på.
För efteråt så är man så otroligt nöjd med sig själv och livet i stort. Att man blir en bättre cyklist är en bonus i det hela. Jag får ett otroligt rus i kroppen när jag känner att jag tömt kroppen på all energi. Har man den känsla efter ett lopp så vet man att man gjort allt man har kunnat och sen om det räcker till en 10:onde plats gör inte så mycket. Man har gjort allt som står i sin makt för att få ett bra resultat.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Efter träningen så tvättade jag cykeln och lite kläder. Fick ta en tur i familjens Audi A8 med en 4.2 liter motor. Man måste vara försiktig på gaspedalen när man kör den bilen vill jag lova.

Imorgon åker vi ner till San Diego för att köra en riktigt fin tävling. Hoppas på att klättrarbenen vill infinna sig runt kl 13.00 på Lördag. Sen på Söndag är det ett GP.
Det är oftast så det ser ut här på tävlingshelgerna. Ett linjelopp på Lördagen och ett GP på Söndagen. Vi ska bo på något hotell nere i San Diego så jag hoppas att jag kan skriva några rader i morgon och efter tävlingen på Lördag.

Har blivit kompis med den jävla konen!

Cyklar man hårt så får man vila hårt också!

Ordning och reda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar