tisdag 8 mars 2016

Kallt i Cali!

Trodde aldrig att jag skulle skriva det men idag blev det kallt här. Fick köra ut i långa ben och långa ärmar vilket inte kändes så bra. Vi rullade ett par timmar, sen stannade vi för att ta en kaffe. När vi satt där i lugnan ro så såg man hur regnmolnen drog in över oss. Vi klarade oss halvvägs hem men sen skönt temperaturen till 7-8 grader och man kunde se snö på topparna runt omkring oss. Så det var som att uppleva vinterträningen igen.
Det var meningen att jag skulle rulla 1 h på tempocykeln också men regnet fortsatte hela dagen så det blev inget av det.

Denna veckan blir lite speciell när det gäller träningen. Imorgon blir det ett långt distans pass och på Onsdag ett kor intervallpass på kvällen då jag ska till min advokat på Onsdag. Sen på Torsdag är det resdag till tävlingen som startar på Fredag. Men delar av laget får vänta på mig för först på morgonen så ska jag till min rättegång och förhoppningsvis få rätt mot kvinnan som körde ner mig för 2 år sedan.

När man sitter och läser igenom alla papper som man gör nu så får man perspektiv på saker och ting. Tror man ska stanna upp ibland och tänka på hur bra man egentligen har det. Hade jag inte haft änglavakt den dagen så hade mitt liv kunnat se helt annorlunda ut idag, det hade också kunnat slutat på Mc Bean road.

Men nog om tråkiga saker, jag håller på att skriva ihop ett inlägg om watt mätare som jag lovade för ett par veckor sedan. Så håll ögonen öppna här på bloggen.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar