måndag 26 september 2016

Tour of Tobago!

Ja det var inte igår jag skrev på denna blogg men trott eller ej men här kommer ett litet inlägg.

Som jag har skrivit tidigare så har det varit en hård och konstig säsong. Med motivations problem efter allt strul i USA med mera. Men de senaste veckorna så har det känts betydligt bättre och då framför allt uppe i huvudet. Ja helt bra kommer det väl aldrig kännas i denna förvridna hjärnan.
Har efter den totala floppen på SM gått in för att huvudet också ska få sin träning eller rättare sagt idrottspsyket.

Men nog om det och mer om lite roligare saker. I torsdag åkte jag iväg för att återigen köra Tour of Tobago som helt klart är en av favorit tävlingarna på året. Ska tillsammans med delar av det danska laget köra för ett Amerikanskt/Tobago lag här borta. Bara det blir spännande.
Ser ut som att vi får ett starkt lag som kan köra om de riktigt fina placeringarna. Hoppas och tror att jag kan vara en av de som kör in lite resultat.

Igår tog vi en lugn dag här borta för att komma in i värmen och tidsomställningen men idag körde vi runt ön. Det är en fruktansvärt hård runda men det är bra att se vägarna inför söndagens UCI race. Jo, jag har kört här innan men tro inte att vägarna är i samma skick som förra året. Så det är alltid bra att ta en extra titt.
Imorgon ska vi byta hotell också drar tävlingarna igång på tisdag. Ska verkligen försöka uppdatera efter varje tävling här borta.

Här kommer lite bilder från dagens träning. Sämre omgivning för kan man ha om man säger så.

Imorgon kommer även en liten test text om ett par Campagnolo Shamal Ultra hjul som jag kör på just nu och lite om vad framtiden har att bjuda på.

En favorit i repris!

Blir tyvärr inte snyggare än så här.

En av få fina vägar här borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar