lördag 25 augusti 2012

Varmt och skönt!

Ja det är varmt och skönt nere i Italien. Är här nere för att få lite bra mil inför sista månaden av säsongen. Då vi inte blev uttagna till Post Danmark runt så blev där en ledig helg.
Bor hos mitt gamla lag nere Italien och dom är otroligt vänliga. Dom står för boende och mat för mig vilket är otroligt vänligt. Har lite kompisar här nere som jag åker snålskjuts på också :)

Igår var jag och besökte mitt berg. Miss Monte Serra, var lite småstel i benen så var ett par watt från mitt rekotd där. Sen bar det vidare i bergen och fick ett otroligt fint pass på 6 h.

Drack kaffe på colombianskt vis idag. Inte för att jag gillade det men när det gäller kaffe så är jag öppen för alla förslag.

Nu ska jag byta om och ta mig till Lucca där en kompis ska bjuda på middag.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar