torsdag 27 februari 2014

Sämre väder!

Ja sämre väder är på väg att dra in över Los Angeles. Idag var första dagen på 3 1/2 vecka om jag inte tränade under solens leende. Imorgon eftermiddag/kväll väntas tydligen ett jäkla oväder komma in så tänkte att det får bli en rejäl runda i morgon också. Så man kan ligga i sängen med gott samvete under Fredagen och möjligtvis Lördagen också.

Idag blev det 4.5 h med lite intervaller mot slutet. Tyvärr small kedjan på näst sista intervallen, men hade tur att den gick av på det stället jag befann mig på. För det är nämligen nerför till huset från den platsen. Så jag missade 30 min träning men kom enkelt hem trots allt.

Som jag skrev innan så blir det förhoppningsvis 5-6 h imorgon. Har fått ändra om träningen lite med tanke på ovädret! Men känner ingen större stress då jag känner att jag har fått den träningen jag behöver.

Testade riktigt rakning häromdagen:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar