torsdag 29 januari 2015

Apple land!

Ja tyvärr la min dator av häromdagen men som tur är så befinner jag ju mig i Apple land så det gick som tur var ganska smärtfritt att fixa till datorn. Nu 58 dollar och några dagar senare så kan jag klinka på tangenterna igen med all information på datan i behåll. Men nog om min data nu.

Det har varit långa dagar i sadeln sedan helgens tävlingar, ja kanske inte i måndags då det som vanligt bjöds på en fika rundan. Men igår var det en bra träning i bergen på runt 4 h och idag blev det 6.15 med nästa 3000 höjdmeter när man sammanställer det hela.
Det känns bra så hoppas att tävlingarna nere i San Diego kan ge några bra resultat. imorgon väntar en lite kortare träning men med några korta hårda intervaller.

Hemma kör jag runt med SRM wattmätare men innan jag stack hit så införskaffade jag mig en Stages och nu har jag kommit över ett par Garmin Vector pedaler som jag ska testa ett par veckor framöver. Innan jag började köra med SRM så körde jag med Powertap hjul. Så när jag har testat Garmin pedalerna så lovar jag att ge min syn på dom olika wattmätarna, wattbög som man är :)

Nu börjar klockan bli mycket här borta och dagens strapatser i bergen börjar sätta sina spår.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar