söndag 10 juni 2012

Tomt i tanken!

Ja det var tomt i både huvudet och i benen på dagens tävling. Det var en hård dag igår med en tidig uppstigning, många mil i bil och ett otroligt hårt lopp som satt i kroppen/knoppen idag. Jag var helt enkelt inte på rätt plats när dagens tävlingen avgjordes. Önskar att jag hade kunnat vara till mer hjälp för laget men hade tyvärr inte krafterna vid rätt tillfälle. Vi var bara 4 till start då resten av laget körde U23 mästerskapen.
Det blev en otroligt hård tävling idag också och det var många som fick ge sig. Vi hade vår bästa man 6:a/7:a och jag rullade i mål som 15:onde man.
Så jag kan inte vara nöjd med dagens tävling men med helgen som helhet så är jag väldigt nöjd.

Om gårdagens tävling skrev laget så här:
http://jjensensandstod.com/7-plads-til-patrik-eriksson/

Nu ligger jag i soffan och kommer ligga kvar här tills jag ska röra mig till sängen. Tänkte även unna mig lite jordgubbar och glass. :)

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar