onsdag 15 augusti 2012

Allians GP!

I måndags så körde jag ett Allians GP på Sturup race way. Benen var inte helt fräscha efter Söndagens Post Cup.
Men det är bra och rolig träning så det var bara till att köra. Visste att där var ett par giftiga spurtare i klungan men jag ville ha ett bra tempo under alla dom 15 varven så jag gjorde ett stort jobb i klungan. Där gick en grupp på 5 man efter ett par varv. Jag satt lugnt kvar i klungan och efter ett tag så attackerade jag och fick med mig Andreas Arvidsson till gruppen. Vilket var dumt gjort då han senare spurtade ner mig. 
Hade det varit en "riktig" tävling så hade man kört på ett annat sätt, men denna typen av tävlingar är roliga och som jag skrev innan så är det riktigt bra träning. 

i väntan på att min kaffemaskin ska bli servad så testar jag lite alternativa sätt att laga kaffe på. Har ni några bra och goda sätt så får ni gärna dela med er av detta.

Nu väntar sängen och i morgon så väntar ca 5 h solig cykling förhoppningsvis.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar