torsdag 6 februari 2014

Malibu!

Det är inte varje dag en 5 h träning känns som 1 h. Vi körde ner till kusten idag och tog den berömda strandvägen till i Malibu. Hade jag haft 10 miljoner dollar i min högra hand så hade jag köpt ett hus där och ett i Italien. Men nu har jag inte det så jag fick nöja mig med att kolla på dessa otroliga hus. Väl i Malibu stannade vi för en kopp kaffe och en sandwich. Det är inte var dag man sitter på fikastoppet och har Pacific ocean 15 meter framför sig. 
Vädret visade sig även från sin bästa sida idag 22 grader och den gula bollen på himlen lös starkt.
Om ni letar efter den hemma kan ni sluta leta för den befinner sig här J

Tror dagens siffror blev 1967 höjdmeter, 4.56 och ca 156 km. watten ja jag skulle gissa på 216 i snitt J Alla trafikljusen kan har dragit ner det lite.

Har även skaffat mig 2 kompisar idag. En 75 årig gubbe i Malibu som jag pratade tyska med och en 2 åring i en rosa bil i mataffären.
Det bästa med mataffären här är att där ligger en Starbucks i den. Detta är 3:dje dagen här och personalen känner redan igen en. Bra eller dåligt?

Imorgon väntar lite korta intervaller och sen på eftermiddagen ska vi till Los Angeles centrum för att göra någon reklamfotografering för någon cykeltidning.

Kanske ska handla lite frukt istället för att sitta på starbucks och dricka kaffe.

Lite bilder från dagen:


Dagens fikastopp!

Kustvägen!

Vägen från kusten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar