onsdag 5 februari 2014

En dag i bergen!

Det blev 4:a h i "bergen" idag. Kändes som jag var en amatör den första timmen innan kroppen vaknade till liv.
Tar nog ett par dagar till innan kroppen vaknar till liv helt och hållet. Men mitt största problem är att jag inte har en wattmätare att kolla på. Hoppas jag kan lösa detta problemet väldigt snart, för det fungerar inte att träna på känsla :)

Till min stora lycka så såg jag att Kaliforniens Monte Serra bara ligger 30 min från huset så redan där var dagen lyckad. Givetvis körde jag upp där det första jag gjorde idag. Monte Serra är ett berömt berg i Toscana i Italien för er som inte visste det
Vägarna här borta är mycket bättre än jag trodde och här är mycket vägar att välja mellan. Men tror det är svårt att få till en platt träningsrunda här borta om man inte kör ner till stranden och kör där.
Men vem vill köra platt när där finns backar? :)

Imorgon väntar ytterligare ett par timmar i bergen. 5-6 för att vara exakt!

Några bilder från dagens träning:
Masterna på amerikas Monte Serra!

Utsikten från masterna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar