onsdag 12 februari 2014

Träning old style!

Det blev ett hårt pass idag det kan jag lova. vi körde ut till kusten till en stad som heter Ventura ca 85-90 km dit. Väl där körde vi ut på en pir som hette Ericsson, otroligt vackert. 
Men det var inte det hårda med dagens träning, trots rödljus och trippen ut på piren så hade vi över 40 i snitt efter 4 h på 2 personer som satt bredvid varandra nästan hela rundan. Det var hårt vill jag lova men min lagkompis blev 10 resor tröttare än mig då han fortfarande sitter i träningskläder och det var 3 h sen vi kom hem. Han har inte rört sig från soffan än :)

Sista timmen tappade vi en hel del fart då vi tog omvägen runt staden för att komma hem men där är otroligt mycket rödljus, så massa stopp. 
Så det slutade på 5 h och på den tiden kom vi 190 km. Synd att jag inte hade en wattmätare idag :)

Imorgon väntar ett lugnare distanspass i bergen för att sen på torsdag köra ett natt GP i närheten av Down Town LA! kan bli en häftig upplevelse.

Några Bilder från idag:

Ja så heter piren!
Ute på piren!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar