lördag 6 december 2014

Kallt regn!

Det var tänkt att där skulle in 5-6 h träning på kontot idag men vädrets makter ville något helt annat. Efter ca 2 h öste regnet ner och så jag tog beslutet att ta närmsta vägen hem. Tyvärr var det sidvind och motvind hela vägen hem. Har jag inte varit kall innan i år så blev jag det på dom 1.45 det tog att komma hem.
När man väl var hemma helt nerkyld så var den varma duschen helt underbar. Stod där säkert 15 min innan man blev varm igen men det som skedde sen gjorde mig bara förbannad. På dessa 15 min så hade regnet dragit förbi och solen visade sig från sin bästa sida. Var nära på att klättra upp till solen och dra ner den igen. Men det är väl ödets ironi när det är som bäst.
Får se om man kan få 5-6 h träning i morgon istället. Det var inte helt tokigt idag trots allt, det blev 107 km och 3.43 tror.

Har en längre text om doping och en anledning till varför man tar den snabba vägen. Men måste fila lite mer på texten så folk inte kommer i kläm eller att man får fel uppfattning när man läser texten. Men håll till godo texten kommer upp för eller senare.

Nu väntar lite julbak så man kan komma i from till julafton, rund är trots allt en form det också.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar