fredag 13 mars 2015

Nya kläder och ny cykel!

Var och hämtade mina nya fina Argon 18 kläder denna veckan samt min nya cykel. Så det blev en premiär tur på cykeln i förmiddags. Det är samma cykel som i fjol en Gallium Pro men valde att köra med Ultegra Di2 istället för Dura-Ace mekaniskt.
Det gör ont i mitt hjärta att behöva köra med Shimano men börjar vänja mig vid det nu. Det är 5:e året jag tävlar på Shimano nu. Men hjärtat kommer alltid tillhör Italien och Campagnolo :)

Lite bilder på dom nya kläderna och cykeln:

Fint väder denna veckan!

Cykeln under justeringar!

Fick en del kläder!

Har kört 2 längre distanspass denna veckan och 1 intervallpass med 20x30 sek. Att 30 sek kan vara så jobbigt kan har man svårt att förstå. Men det tar ett bra tag att komma igång efter man kört dessa intervallerna. Sen idag blev det lugnare pass för att ställa in cykeln så den är perfekt.

Nu väntar hemmagjord pizza och en Birra Moretti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar