måndag 9 mars 2015

Verkligenheten i Sverige och en ny cyklist!

Ja då är man tillbaka i vardagen här i Sverige igen. Sen jag landade i Tisdags så har jag tagit det lite lugnare med träningen. Jag började med vinterträningen tidigt och har haft 6 intensiva veckor i USA med fin form. Så för att hålla en bra nivå hela säsongen så tror jag det är viktigt att ta ett kortare uppehåll. Så får kroppen en chans att återhämta sig och anpassa sig till tidsomställningen. Rullade lite lätt i Torsdags och körde en fin runda i solen igår så helt stilla har jag inte suttit.

Men från och med i morgon så rullar träningen igång mer seriöst inför resten av säsongen med Argon 18 Scandinavia. När första tävlingen blir med Argon är lite oklart då jag och min Sambo väntar barn. Går allt som planerat så blir första tävlingen med gänget i början av april i Belgien. Men det viktigaste är att barn, sambo och jag mår bra innan jag kan åka iväg. När det än blir så känner jag mig väldigt förberedd inför resten av säsongen. Känns skönt att ha ett bra självförtroende och en fin form i bagaget från USA.

Det är ett helt nytt liv som väntar och jag ser fram emot allt vad det innebär. Det kommer bli ett otroligt spännande och bra år på alla sätt och vis.

Nu väntar sängen så man orkar ta sig upp i morgon för att hoppa upp på cykeln.

Tillbaka på Svensk mark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar