lördag 2 april 2016

Danmark och Ronde!

Har precis varit ute och rullat knappt 3 h inför morgondagens tävling i Danmark. Första tävlingen på "hemma" plan. Trots att det är i Danmark så är det hemmaplan. Har kört betydligt fler tävlingar i Danmark än vad jag har gjort i Sverige. Det kommer bli en hård historia som alltid över sundet. Tror det är knappa 140 km som ska köras.

Fixade även ihop en av mina Centric cyklar så nu är den också redo för att köra snabbt i morgon. jag har nog sagt det innan men kan säga det igen. Jag är lite nörd när det kommer till saker som rullar på cykeln. Så bytade ut lite befintliga lager till keramiska lager som jag hade liggandes. Så nu kan jag inte skylla på det heller imorgon.
Kan tyvärr inte påstå att denna centric cykeln är spec snygg men där är inte så mycket att göra åt det. Bifogar en bild längre ner på en annan cykel som kommer att bli snygg.

Annars har det varit en del jobb i veckan. Där är mycket som rör sig på Visom just nu och i veckan gjorde jag klart att sälja tubdäck från Holländska A-Dugast. De tillverkar tubdäck till att typ av cykling så som MTB, Cross, Bana och Landsväg. Det är RIKTIGT fina däck och ska bli spännande att testa dessa när det kommer hem.

http://www.a-dugast.com


Jo, morgon är det dags för Ronde Van Vlaanderen. Vem tror ni vinner? Jag tror vi får se Cancellara på toppen av prispallen följt av Sagan och Greg Van Avermaet. Om det blir så återstå att se.
Snygga och bra tubdäck!

Ska bli spännande att testa detta monstret!

Fika måste man dagen innan tävling!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar