onsdag 16 november 2016

Vad händer egentligen?

Ja vad händer egentligen? Den frågan får jag nog ett par gånger om dagen, den tillsammans med vilket lag jag ska köra för nästa år.

Jag har i alla fall inte legat på latsidan när det gäller planeringen inför kommande år. Det är spännande saker på gång.  Men jag måste hålla det hemligt ett par dagar till.

Men kan säga att jag fick klart med en ny sponsor idag och det ska bli enormt roligt att få jobba tajt med detta märke. Det blev även klart att Visom kommer att sälja samma märke. Även detta täcke kommer att lyftas inom ett par dagar.

Ny sponsor och nytt märke hos Visom!


Nu till mer saker jag kan skriva om. Trots den täta dimman som låg som ett täcke över Söderslätt i morse så fick jag 3.5 h på cykeln idag. Sista timmen var otroligt skön med fint flyt i pedalerna.
Fick testa en ny jacka av NW och måste säga att den är fantastisk. NW Extreme H20 i neongul så man syns ordentligt.
NW Extreme H2O jacka

Imorgon får det bli trainern på balkongen då de ringde från Lovas dagis idag och sa att vinterkräksjukan går där. Då Kajsa måste iväg på morgonen imorgon så blir det lek på morgonen/förmiddagen och jobb efter lunch.

Kollade lite bilder och hittade lite bilder från Tour de Azerbajan. Det är faktiskt ett coolt lopp att ha på sitt CV.
Världens största flagga finns så klart i Azerbajan

Cyklade till lagpresentationen

Nu väntar lite mer arbete och planering inför 2017. Men kolla gärna in på bloggen om ett par dagar så är allt avslöjat.


Ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar