måndag 3 oktober 2016

Det blev fel så jag fick några UCI poäng iallafall!

Ja då sitter man här första dagen på en efterlängtad semester från cykling och träning.

Igår på prisutdelningen så fick jag ett litet plåster på såret efter en hård dag på cykeln. Där var nämligen 1 cyklist före mig som inte riktigt hade kört regelmässigt rätt och blev diskad. Det visade sig nämligen att han inte hade cyklat alla de 120 km själv utan hängt i lite bilar här och där. Så tack vare att kommissarierna gjorde sitt jobb så fick jag 3 UCI poäng in på mitt konto och en 10:onde plats igår. Det är inte många poäng men det är alltid något att ta med sig hem.

Här händer inte allt för mycket idag förutom att jag har lyckats att bränna mig något så otroligt på mina fötter. Så går det när huvudet har tagit semester. Inte för att man var allt för skarp där uppe innan heller J

Jag vill passa på att i detta inlägg tacka alla som hjälpt mig i år på ett eller annat sätt. Det största tacket ska min sambo Kajsa ha. Utan henne så hade det aldrig fungerat.

Tack till sponsorer som gör att det är möjligt att göra detta:
Bil Larsson i Trelleborg
Clifbar Sweden
Karlocha
Forze socks

Tack även till Centric i USA (även om det inte blev riktigt som det var tänkt), IBT Isolering (som jag kört för de senaste månaderna) och CK Ringen.

Jag utlovade en liten sammanfattning av säsongen idag men ska vara helt ärlig och säga att den inte riktigt är helt klar. Har varit lite för lat idag kan jag erkänna. Men den som väntar på något gott väntar 
aldrig för länge.



Blek cyklist som solar.

Fin utsikt om man tar bort den klena cyklisten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar