onsdag 25 januari 2017

Träningslägret i siffror och 2017 års tävlingshjul!


Så nu är man tillbaka i vardagen i Sverige efter ett väl genomfört träningsläger nere på Fuerteventura. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var stor fokus på att få massa mil i benen i kombination med kortare sim eller löp pass. Blir ett längre inlägg senare i veckan om vad jag har fått ut av lägret men här kommer lägret i siffror:



# 830 km cykel fördelat på 28,5 h

# 2.5 h timmes simning

# Knappa 2 h löpning



Detta är avverkat på 7 dagar med 1 vilodag. Det blev något för lite löpning då jag fortfarande har lite ont i högre fot. Men det är betydligt bättre än tidigare. Så pass bra att det blev 2.5 h MTB i skogen och sen 50 min lättare löpning därefter.

Blir lite mindre träning denna vecka så kroppen får en chans att återhämta sig efter förra veckan.



Har fått hem mina tävlingshjul för 2017. Ta en titt och njut.

Tävlingshjulen 2017

Tillbaka i vardagen!
Blev ett kort inlägg idag, men där kommer ett längre inom kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar